W dniach 02-03 lutego uczniowie kierunku technik reklamy z klasy 2b, 3b, 4bp i 4bg wzięli udział w edukacyjnej wycieczce do Warszawy. Głównym celem wycieczki był udział w 18 edycji Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku RemaDays.
Była to wspaniała okazja do zaznajomienia się z ofertami wiodących europejskich producentów i dystrybutorów maszyn i materiałów do druku, poligrafii i produkcji reklamowej, nowych technologii, czy też twórców upominków i tekstyliów reklamowych wraz z opakowaniami i produkcją poligraficzną.
Uczniowie wzięli również udział w prelekcjach dotyczących:
- Budowanie relacji biznesowych na lata.
- Przyszłość kampanii reklamowych: trendy, które zmienią Twoją strategię.
- Nowoczesny Sitodruk- współczesne trendy w branży nadruków na tekstyliach i innych materiałach.
W tym roku w targach wzięło udział ponad 800 wystawców na powierzchni 50 tys m2. RemaDays to pełny przegląd najatrakcyjniejszych i najbardziej innowacyjnych ofert oraz rozwiązań dla branży reklamowej.
Mimo mroźnej pogody, wyjazd na targi był także okazją do zwiedzania Warszawy. W pierwszy dzień, po tragach, uczestnicy wycieczki udali się do słynnych Złotych Tarasów, aby odpocząć i zjeść coś po dniu pełnym niezwykłych, reklamowych wrażeń.
W drugi dzień uczniowie odwiedzili:
- Stare Miasto (m.in. Kolumnę Zygmunta, Archikatedrę, Rynek Starego Miasta, mury miejskie, pomnik Małego Powstańca),
- Zamek Królewski,
- Krakowskie Przedmieście,
- Łazienki Królewskie (pomnik Chopina, Stara Oranżeria, Pałac na Wyspie)
- Pałac Kultury i Nauki
Wycieczka była bardzo udana. Taki wyjazd to wspaniała lekcja technik reklamy, form reklamy i historii, sztuki oraz okazja do integracji.
Opiekunami uczniów były panie: Ilona Dziewit, Iwona Rzeźnik oraz Lidia Sasor.